לפעילות עד הבית לחצו כאן!

תושבים יקרים

לאור ההנחיות החדשות והסגר שצפוי להתחיל ביום שישי בשעה 14:00,

אנו נאלצים לעצור את פעילות המרכז הקהילתי.

חשוב לנו להדגיש, שחיוב התשלום בחודש ספטמבר על הפעילויות השונות יהיה יחסי לכמות המפגשים.

(לא יהיה חיוב על חודש מלא)

המרכז הקהילתי יקפיא את החיובים העתידיים עד לחזרה לשגרת פעילות.

מודים לכם על ההבנה, ומבטיחים לחזור במלוא המרץ, כאשר יינתן האישור לכך.

שמרו על עצמכם.

ובהזדמנות זאת, נאחל שנה טובה ומתוקה לכם ולבני ביתכם.

הנהלת וצוות המרכז הקהילתי

חיפוש באתר

טפסים

סקר שביעות רצון להורים -

הנחיות למילוי הטופס:

מאי  2017

הורים יקרים שלום רב - דעתכם חשובה לנו מאוד!!!

ממשיכה את המסורת שהחלנו בצהרונים אשתקד וכחלק מתפיסה עקרונית ומטרה/כוונה ברורה לשפר את רמת השירות הניתנת לכם ההורים בצהרונים, פונה אליכם בבקשה למילוי השאלון להלן.

דעתכם על איכות כוח האדם, התכנים והמזון שבצהרונים,  כמו גם הערותיכם/ הארותיכם לשיפור חשובות לנו מאוד!

  • לבחירתם – ניתן למלא הצהרון ולחתום ללא שם (בצורה אנונימית), או לחילופין, למי שמעוניין, לציין את שמו.
  • נבקשכם לדרג את תשובתכם על רצף מ-1 עד 5 ( 1- טעון שיפור, 5- מצוין) ולמלא את השאלות הפתוחות בפירוט.
האם זה ילד/ה ראשון בצהרון המתנ"ס
הקשר עם ההורים:
הצוות אדיב ונעים
הצוות מדווח ומעדכן בע"פ ובכתב
האם מרגישים בנוח לפנות אל הצוות באופן חופשי בנושאים הקשורים לילדכם?
הצוות מתייחס לבקשות ההורים
הקשר של הצוות עם הילד/ה:
הצוות יוצר קשר אישי עם הילד/ה
הצוות מתייחס לצרכים המיוחדים של הילד/ה
עד כמה הצוות מהווה דמות משמעותית עבור ילדכם?
האם ילדכם נהנה בצהרון?
תכנים:
האם התכנים המועברים בצהרון איכותיים ומגוונים?
האם התכנים המועברים בצהרון מותאמים וחוויתיים לילדכם?
האם אתם מרוצים מהחוגים המתקיימים בצהרון?
אוכל:
מה מידת שביעות רצונכם מארוחת הצהריים בצהרון?
מה מידת שביעות רצונכם מארוחת ארבע בצהרון?
הקשר עם הרכזת ועם המתנ"ס:
מה מידת שביעות רצונכם מהקשר עם רכזת הצהרונים?
מה מידת שביעות רצונכם מהיחס במזכירות?
תודה מראש על שיתוף הפעולה סיגל אלחמיאס רכזת הצהרונים
צרו קשר:
  • מרכז קהילתי רמת ישי
  • רחוב הארז 48
  • רמת ישי
  • 04-9836111
  • פקס: 04-9837096
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות